elincloset

Byxorna som tar slut..

Kategori: Elin shoppar

Jag köpte dom här byxorna på Gina Tricot dagarna innan jul.  Smala nedtill och pösigare upptill med resår i midjan, precis vad jag letat efter. Dom hade precis kommit in, men dom svarta som jag tänkt var redan slut både på nätet och ute i butik så jag tog beige istället. Ville så gärna ha ett par svarta också, och fick reda på att fler färger och storlekar skulle komma in vecka 1 och 2. Chansade och kollade internetbutiken dagen före nyårsafton, och då fanns dom där! Klickade genast hem, men i går när jag kollade var dom slut igen! Galet vilket tryck det är på en del kläder..Undrar om fler färger är på väg in..Men nu har jag i alla fall ett paket med fina byxor att vänta..


Foto: Gina Tricot

Kommentarer


Kommentera inlägget här: